bijna is het zover! !!! - Reisverslag uit Houten, Nederland van jan mourik - WaarBenJij.nu bijna is het zover! !!! - Reisverslag uit Houten, Nederland van jan mourik - WaarBenJij.nu

bijna is het zover! !!!

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan

19 Februari 2015 | Nederland, Houten

Morgen om 10.15 uur vertekken we van Amsterdam Schiphol op weg naar Nieuw Zeeland. Om 6.15 uur haalt Hans van Kats ons op en brengt ons weg.We hebben er lang naar uitgekeken en eindelijk gaan we nu echt weg.
De backpak zit bijna dicht en de handbagage bij elkaar gezocht, ereaders opgeladen en naslagboeken over Nieuw Zeeland bij de hand.
Het wordt een lange zit dus einig vermaak voor onderweg is wel belangrijk.
We zijn door veel mensen enthousiast gemaakt met info over Nieuw Zeeland door uitgeleende boeken folders etc en zelfs een avondje flim en reiservaringen. Ook Nieuw Zeeland Roadtrip muziek voor onderweg van de kids meegekregen.
Af en toe zullen we via deze site wat van ons laten horen.

Hartelijke groeten van Jeroen en Jan

• 19 Februari 2015 - 16:10

Chris Van Loo:

Jongens heel veel plezier. Goede reis. Geniet van jullie vakantie en vooral van elkaar. Knuffel

• 19 Februari 2015 - 16:18

Jan En Wil Berends:

We wensen jullie veel plezier. We zullen de reisverslagen lezen.

groeten Jan en Wil

• 19 Februari 2015 - 16:53

Anita:

Leuk om af en toe wat van jullie te lezen als jullie aan de andere kant van de wereld zijn, veel plezier en geniet. En voor morgen een goede reis
    Groetjes Ruud, Anita en Harm

• 19 Februari 2015 - 16:58

Rob En Sander :

Heel veel plezier! Een goede reis en we lezen graag jullie reisverslagen. :-)

• 19 Februari 2015 - 17:16

Arie En Helma Van Bennekom:

Hoi Jan en Jeroen

Hartstikke leuk om een verslag bij tehouden
    Voor het thuisfront om voor jullie later waar en wanneer je wat gedaan hebt ..?
    Op veel plekken is wifi zodat je altijd een stukje kan schrijven.
    Heel veel plezier geniet van alles niets moet alles mag.
    Ik blijf jullie zeker volgen

veel groeten van ons uit Schalkwijk
    Helma

Arie En Helma Van Bennekom:

Hoi Jan en Jeroen

Hartstikke leuk om een verslag bij tehouden
    Voor het thuisfront om voor jullie later waar en wanneer je wat gedaan hebt ..?
    Op veel plekken is wifi zodat je altijd een stukje kan schrijven.
    Heel veel plezier geniet van alles niets moet alles mag.
    Ik blijf jullie zeker volgen

veel groeten van ons uit Schalkwijk
    Helma

• 19 Februari 2015 - 17:18

• 19 Februari 2015 - 17:18

• 19 Februari 2015 - 17:41

Ageet:

Wat een heerlijk idee om voor weken achtereen zo'n reis te maken,
    free as a bird
    heb het fijn samen daar, E N J O Y
    veel liefs van de Fidelio

• 19 Februari 2015 - 19:48

Joost En Nadie:

Lieve pa en Jeroen,

Have fun, in Nieuw Zeeland. Het is jullie gegund:)
    Veel foto's maken en filmpjes.

Dikke kussen, Joost en Nadie

• 19 Februari 2015 - 23:48

Ada:

Eindelijk is het zover. Ga er vol op van genieten, maak veel foto's . Ik zal de stukjes uitprinten voor pa bode. Ik waak over het thuisfront dus hopelijk geen gekke dingen in die zes weken. Goede vlucht.

• 20 Februari 2015 - 12:56

Lian (en Jeroen):

He stoere backpakkers!
    Heel veel plezier en lekker genieten van het mooie Nieuw Zeeland en de cook eilanden. Wanneer jullie niet aan schrijven toe komen horen we jullie verhalen bij terugkomst wel maar af en toe een stukje is wel heel leuk!

Cheers! Lian & Jeroen

• 20 Februari 2015 - 15:24

Hans Van Kats:

Heb ze veilig en droog afgeleverd, nu maar genieten mannen.